Hoe kunnen we je helpen?

Er is een nieuw menu voor Jimdo. We werken je site in november vanzelf bij. Als je hier dus plaatjes ziet die er anders uitzien dan in je website, geen zorgen. Je krijgt eerst een mail en dan werken we je site bij naar wat je hier ziet.

Bekijk het nieuwe menu

Jouw emailadres

Het emailadres dat hier wordt ingevoerd, wordt door ons gezien als het emailadres van de eigenaar van de website. Telkens als contact met ons support team wordt opgenomen (bijvoorbeeld bij vragen over de website), zal het emailadres dat daarbij is gebruikt, worden vergeleken met het emailadres dat hier is vastgelegd. Zorg er dus voor dat dit emailadres altijd actueel is!

Berichten over nieuwe commentaren (in het gastenboek of in jouw blog) en de nieuwsbrief van Jimdo worden naar dit emailadres gestuurd.

 

Ook contactformulieren worden standaard naar dit emailadres gestuurd. Mocht je een contactformulier naar een ander emailadres willen sturen, klik dan op het betreffende element en voer daar het gewenste emailadres in.

 

Ook kun je hier geen email account voor jouw domein aanmaken. Ga daarvoor naar Email account aanmaken.

 

Wat gebeurt er als je hier een nieuw adres invoert?

Als je een nieuw adres invoert, verschijnt een kleine oranjekleurige box onderaan het venster. Deze bevat twee buttons ("Activeren" en "Opnieuw sturen"), een link ("Annuleren") en een veld, waarin je een code ("key") kunt invoeren.

 

Naar het oude emailadres wordt een email gestuurd met de mededeling dat een wijziging van het emailadres is aangevraagd. Aan het nieuwe emailadres wordt een email met een link en een zogenaamde key gestuurd. De key is een wachtwoord bestaande uit letters en cijfers.


 

Voer de key in het daarvoor bedoelde veld in en klik vervolgens op de button "Activeren" om het nieuwe emailadres te bevestigen. Klik op "Annuleren" als je de wijziging toch niet wilt doorvoeren.

 

Je zou ook op de link in de email kunnen klikken. De activering van het nieuwe emailadres wordt dan automatisch doorgevoerd.

 

Mocht de email met de link en de key in de spam filter verloren zijn gegaan of per ongeluk hebben verwijderd, dan kun je de email opnieuw laten opsturen via een klik op op de button "Opnieuw sturen".

Alternatief emailadres

Je kunt om zeker te zijn een tweede emailadres vastleggen. Steeds weer komt het voor dat gebruikers van Jimdo zowel het wachtwoord voor hun website vergeten als ook geen toegang meer hebben tot hun email account waarmee ze zich oorspronkelijk bij Jimdo geregistreerd hebben. Als dit optreedt, betekent dit zowel voor de gebruiker als voor ons een bureaucratische rompslomp om het wachtwoord te achterhalen en op te sturen. Met het vastleggen van een alternatief emailadres kunnen wij snel en gemakkelijk een nieuw wachtwoord opsturen.

 

Belangrijk
Het vastleggen van een tweede wachtwoord is vrijwillig! Wij zullen dit emailadres alleen gebruiken om in noodgevallen een nieuw wachtwoord op te sturen, zodat je weer kunt inloggen op je website.