Hoe kunnen we je helpen?

De besteladministratie

Zodra je de webwinkel hebt geactiveerd, vind je in het menu de optie "Winkelwagen". Via deze optie kun je de bestellingen in je webwinkel beheren.

 

Je kunt hier niet alleen alle nieuwe en oude bestellingen bekijken, maar ook een overzicht van al je produkten in de webwinkel terugvinden.

Mochten er nieuwe bestellingen in je webwinkel zijn geplaatst, dan wordt het aantal nieuwe bestellingen rechts onderaan het winkelwagensymbool getoond.


Bestellingen

Op de tab "Bestellingen" kun je alle openstaande bestellingen inzien en beheren. Alle bestelgegevens van de klanten zijn hier opgeslagen en kunnen te allen tijde worden ingezien. De bestellingen zijn op nummer gesorteerd.

 

Via twee buttons kun je de voortgang van de openstaande bestellingen beheren:

Klik op de eerste button (vrachtwagen) om het product als verzonden te markeren. Je klant ontvangt daarna automatisch een e-mail met de mededeling dat zijn of haar product verzonden is.


Klik op de tweede button (hand met geld) als je de betaling van de klant ontvangen hebt. De bestelling is nu volledig afgehandeld en wordt automatisch verschoven naar het bestelarchief.

Bestelinformatie van de klant
Bestelinformatie van de klant
Bestelling verwerken
Bestelling verwerken

Archief bestellingen

Klik op de tab "Archief bestellingen" om de gegevens van alle afgehandelde bestellingen te bekijken.

Assortiment

Op de tab "Assortiment" worden al je producten en productvarianten opgesomd. Hier wordt per productvariant weergegeven wat het artikelnummer is (als je tenminste deze optie hebt geactiveerd bij de basisinstellingen van je webwinkel), hoeveel exemplaren er besteld zijn, hoeveel er nog in voorraad zijn en wat de brutoprijs is.