Hoe kunnen we je helpen?

Emails en tekst aanpassen

 Jimdo heeft voor jou enkele standaard-e-mails opgesteld, die jouw klanten over de status van hun bestelling informeren. Je kunt de tekst van deze e-mails (onderwerp, inhoud en aanspreekvorm) eenvoudig wijzigen en formuleren zoals jij dat wilt!

Let op: in enkele e-mails zijn zogenaamde pantoniemen geïntegreerd. Deze pantoniemen worden later in de echte email door de bestelgegevens {Bestelling} of de bij de bestelling opgegeven namen van jouw klanten {Voornaam} {Achternaam} automatisch vervangen. Verwijder deze daarom niet uit de email!

Tip: hoe zou je jouw klanten willen aanspreken? Doe je dat informeel (zoals wij dat bij Jimdo doen) of heeft een formele aanspreekvorm de voorkeur? Omdat de klant bij de bestelling zijn voor -en achternaam opgeeft, kan de aanspreekvorm in de automatisch verstuurde e-mails (bestelbevestiging, verzendbevestiging, enz.) geheel aan jouw wensen worden aangepast.

 

Zo werkt het: voer bij de vrouwelijke aanspreekvorm bijvoorbeeld "Geachte mevrouw" of "Beste" in. Voeg vervolgens {Aanspreekvorm} als pantoniem toe aan jouw e-mails. Dit pantoniem zal dan later in de echte email automatisch door jouw tekst worden vervangen.

 

Opmerking: in de email met de bestelbevestiging wordt automatisch een opsomming van alle bestelinformatie gegenereerd. Indien je een herroepings- of teruggavebeleid en Algemene Voorwaarden hebt geformuleerd, zullen deze eveneens automatisch aan de bestelbevestiging worden toegevoegd. Belangrijk: voeg in deze email ook jouw contactgegevens toe!